dijous, 5 de setembre del 2013

INFO Bimbache - Supporters #5 Aventura X-Perience Ríos y Canoas

CAT.- Falten només 5 díes per la sortida de la nostra nova aventura el Raid Bimbache Extrem ARWS, però per nosaltres la cursa ja fa dies que ha començat. Per aquesta ocasió us oferim un servei únic i només destinat als que a cada cursa que anem esteu allà, enganxats a la pantalla de l'ordinador mirant per on anem i com ens trobem, l'INFO Bimbache. Us donem la oportunitat de conéixer, a temps real, les 24 hores del dia, l'estat de l'equip i poder donar-nos ànims amb la seguretat de que els vostres missatges no es perdran per la xarxa gràcies al seguiment personalitzat que tindrem. Per poder-nos seguir, únicament necessiteu un teléfon mòbil Smartphone (Iphone, Blackberry, Android...) amb l'aplicació Whatsapp instalada i funcionant, seguidament, omplir el formulari adjunt amb les vostres dades que no us portarà més de 30 segons, i després sereu automàticament inclosos al grup de Whatsapp INFO Bimbache, on anireu rebent notificacions des del proper dia 7 amb el previ de la cursa, i també podreu deixar els vostres missatges d'ànims a l'equip.


I recordeu que aquest raid es disputarà íntegrament per la província de Girona, així que els que esteu a prop, podeu preguntar també per algun punt de pas i veure-la cursa en directe.

Gràcies per ser-hi una vegada més, sense vosaltres no seria possible!

ESP.- Faltan solamente 5 días para la salida de nuestra nueva aventura en el Raid Bimbache Extrem ARWS, pero para nosotros la carrera hace ya días que ha empezado. En esta ocasión os ofrecemos un servicio único y solo destinado a los que carrera tras carrera estáis siempre allí, pegados a la pantalla del ordenador viendo por dónde vamos y como nos encontramos, INFO Bimbache. Os damos la oportunidad de conocer, en tiempo real, las 24 horas del día, el estado del equipo y poder darnos ánimos con la seguridad de que vuestros mensajes no se van a perder por la red gracias al seguimiento personalizado que tendremos. PAra podernos seguir, únicamente necesitáis un teléfono móbil Smartphone (Iphone, Blackberry, Android...) con la aplicación Whatsapp instalada y funiconando, después, rellenar el formulario adjunto con vuestros datos que no os llevará más de 30 segundos, y después seréis automñaticamente incluídos en el grupo de Whatsapp INFO Bimbache, dónde iréis recibiendo notificaciones desdel próximo día 7 con el previo de la carrera, y también podréis dejar vuestros mensajes de ánimo al equipo.


Y recordad que este raid se disputa integramente por la província de Girona, así pues los que estáis cerca, podéis preguntar también por algún punto de paso y ver la carrera en directo.

Gracias por estar allí una vez más, sin vosotros no sería posible!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada